مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-21حوادث

3 برابر شدن گشت های پلیس در سطح شهر/کاهش 6 درصدی جرم سرقت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره تأمین امنیت محله ها و حضور گشت های پلیس گفت: - رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: گشت های پلیس در سطح شهر بیش از 3 برابر شده که نتیجه آن کاهش 6 درصدی جرایم سرقت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره تأمین امنیت محله ها و حضور گشت های پلیس گفت: بحث محله محور مورد توجه بوده و موضوعی است که همکاران در پلیس پیشگیری، آگاهی و بقیه پلیس های تخصصی با جدیت دنبال می کنند.

وی افزود: به واسطه تعامل خوبی که مردم با پلیس دارند اطلاعات، اخبار و مشکلات را به پلیس منتقل می کنند و پلیس با تجزیه و تحلیل جرایم گشت ها را در محله ها مستقر و مسائل را پیگیری می کند.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: تقویت گشت های پلیس از هفته فراجا در دستور کار قرار گرفت و بیش از 3 برابر شده که الان در سطح شهر گشت زنی می کنند، با هدف مبارزه با سارق ها و مال خران و جرایم خشن و با آن ها برخورد می شود.

سردار ولیپور گودرزی بیان داشت: این گشت زنی ها تأثیر به سزایی داشته و با تعاملی که همه پلیس ها دارند شاهد کاهش 6 درصدی جرایم سرقت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برابر شدن گشت های پلیس در سطح شهر/کاهش 6 درصدی جرم سرقت

3 برابر شدن گشت های پلیس در سطح شهر/کاهش 6 درصدی جرم سرقت