مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-08اقتصادي

بیشترین بار های جابجا شده در جاده های کرمانشاه کدامند؟


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 6 میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه جابجا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه امروز در جکع خبرنگاران، اظهار کرد: تناژ جابجایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده ای استان طی 7 ماهه سال جاری، 6 میلیون تن است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه، 406 هزار و 950 فقره حواله و 389 هزار و 327 بارنامه صادر شده است و صدور بارنامه الکترونیکی به منظور امنیت جابجایی حمل و نقل کالا، بهبود استانداردهای حمل بار، افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده ای، برقراری عدالت توزیع بار در ایجاد سامانه بارنامه برخط و یا همان الکترونیکی شدن صدور بارنامه درحال انجام است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: سیمان(کیسه ای و فله ای)، مازوت، چغندرقند، کلینگر، کنجاله، گازوییل، سنگ سنگبری، خاک معدنی و پلی اتیلن، 10 کالای عمده حمل شده در سطح استان کرمانشاه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین بار های جابجا شده در جاده های کرمانشاه کدامند؟

بیشترین بار های جابجا شده در جاده های کرمانشاه کدامند؟