مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-01بين الملل

سی ان بی سی: حملات راکتی، حرکت نفتکش ها به اسراییل را مختل کرد


پایگاه خبری سی ان بی سی آمریکا تشریح کرد که حملات راکتی به بنادر اسراییل باعث ایجاد اختلال در حرکت نفتکش ها به سمت سرزمین های اشغالی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، در بحبوحه جنگ بین رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین، تانکرهای نفتی در دریای سرخ اقدامات غیرعادی انجام می دهند و فرستنده های جهانی خود را که سیستم های شناسایی خودکار (AIS) نامیده می شوند، خاموش می کنند تا بتوانند بدون شناسایی از آب ها عبور کنند.

پایگاه خبری سی ان بی سی ( CNBC) گزارشی را به نقل از یک تحلیلگر ارشد نفت در شرکت تحلیل اطلاعات کالای کپلر منتشر کرد و آورد: این روزها کاهش قابل توجهی در تعداد نفتکش هایی وجود دارد که از طریق سیستم AIS به سمت اسراییل حرکت می کنند.

در واقع ما هیچ تانکر حامل نفت خام را نمی بینیم که در مقطع کنونی با روشن ماندن سیستم AIS به سمت اسراییل بروند.

سی ان بی سی نوشت: این اقدامات کور کننده در شرایطی انجام می شود که به خطوط کشتیرانی نیز توصیه شده در صورت دریافت گزارش ها از حملات موشکی به بنادر اشدود و ایلات در اسراییل، در مسافتی دورتر از ساحل منتظر بمانند.

شرکت جهانی مدیریت ریسک دریایی آمبری، شنبه گذشته در ابلاغیه ای به مشتریان خود پس از به صدا درآمدن ممتد آژیر هشدار در بندر اشدود گفت: به کشتی هایی که در بنادر اسراییل پهلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی ان بی سی: حملات راکتی، حرکت نفتکش ها به اسراییل را مختل کرد

سی ان بی سی: حملات راکتی، حرکت نفتکش ها به اسراییل را مختل کرد