مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 20:302023-10-28بين الملل

کافی شاپ هایی که خالی شد


به دنبال شکایت مدیریت شرکت آمریکایی استارباکس از اتحادیه کارکنان این شرکت به دلیل حمایت از فلسطین، کافی شاپ های این شرکت در غرب آسیا از سوی مردم تحریم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از الجزیره، پس از طرح شکایت شرکت کافی شاپ های زنجیره ای آمریکایی استارباکس علیه اتحادیه کارکنان خود به اتهام حمایت از فلسطین، کمپین ها در شبکه های اجتماعی برای تحریم کافی شاپ های این شرکت در جهان عرب شدت گرفت.

استارباکس بیش از 35 هزار شعبه در 86 کشور جهان دارد و تنها در ایالات متحده آمریکا بیش از 9 هزار شعبه دارد، از همین رو کارمندان آن اتحادیه ای ایجاد کردند تا نماینده آن ها نزد مدیریت شرکت باشد.

اتحادیه کارکنان استارباکس از نخستین روز های تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمایت خود را از ملت فلسطین بر اساس اصول اتحادیه مبتنی بر دفاع از حقوق و آزادی ها اعلام کرده است.

این اتحادیه در بیانیه ای که در حساب کاربری خود در ایکس (توییتر سابق) منتشر کرد، گفت: این اتحادیه همه اشکال اشغال، آوارگی، آپارتاید و خطرات نسل کشی را که فلسطینیان با آن مواجه هستند، محکوم می کند.

اما به نظر می رسد این بیانیه و همبستگی اتحادیه کارکنان استارباکس با فلسطینی ها چندان خوشایند شرکت مادر نبوده و به همین دلیل به موضع اتحادیه و استفاده آن از آرم شرکت برای حمایت از فلسطین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کافی شاپ هایی که خالی شد

کافی شاپ هایی که خالی شد