مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:052023-10-26سياسي

ارجاعیات این هفته مجلس به کمیسیون تلفیق چه بود؟


در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هفته به منظور بررسی و رفع ابهام بخش هایی از این لایحه، آن را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی باشگاه توانا، در جریان بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این هفته به منظور بررسی و رفع ابهام بخش هایی از این لایحه، آنرا به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

ارجاعیات این هفته به شرح ذیل است:  ارجاعیات روز شنبه 1_ نمایندگان بند ث ماده 73 لایحه را که به ساز و کار حمایتی دولت از سه دهک پایین جامعه در حوزه درمان باز می گشت را به منظور بررسی و رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

2_  نمایندگان بند الحاقی 2 ماده 73 لایحه برنامه که به الزام پوشش بیمه سلامت برای تمام افراد غیر ایرانی مقیم کشور باز می گشت را به منظور بررسی مجدد و رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

4_ با تصمیم نائب رییس مجلس بند ب ماده 75 این لایحه جهت رفع ابهام به کمیسیون تلفیق ارجاع شد که در آن راه اندازی سامانه رصد، پایش و سنجش مستمر سبک زندگی مردم پیش بینی شده است.

5_ بند الف ماده 77 و تبصره های این بند از لایحه در فصل ارتقای فرهنگ عمومی و رسانه هم با تصمیم محمد باقر قالیباف احکام مربوط به سنجه های عملکردی صدا و سیما جهت اصلاح به کمیسیون تلفیق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاعیات این هفته مجلس به کمیسیون تلفیق چه بود؟

ارجاعیات این هفته مجلس به کمیسیون تلفیق چه بود؟