مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 08:152023-10-24سياسي

بعضی مدیران استان همدان به مسأله آب اشراف ندارند!


مدیرعامل خانه حامی کشاورز اسدآباد گفت: تنها شاخص نشان دهنده وضعیت آب زیرزمینی زیر پای ساکنان استان همدان هیدروگراف دشت ها است که تمامی آنها رو به سقوط بوده و هیچ شفافیتی در مورد این هیدروگراف ها وجود ندارد.

- ایسنا/همدان مدیرعامل خانه حامی کشاورز اسدآباد گفت: تنها شاخص نشان دهنده وضعیت آب زیرزمینی زیر پای ساکنان استان همدان هیدروگراف دشت ها است که تمامی آنها رو به سقوط بوده و هیچ شفافیتی در مورد این هیدروگراف ها وجود ندارد.

محمد احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از هفت سال از اجرای طرح تعادل و احیابخشی آب های زیرزمینی که شامل 15 پروژه می شود، شرکت آب منطقه ای استان همدان دو طرح آن را به صورت نصفه نیمه و ناقص و به صورت کُند در حال انجام دارد.

وی افزود: در رابطه با طرح نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های عمیق به گفته معاون سابق حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان همدان تاکنون تنها 40 درصد چاه های کشاورزی استان به کنترل هوشمند مجهز شده اند.

احمدی با بیان اینکه قرار بود تا پایان سال 96 تمام چاه های عمیق کشاورزی دشت اسدآباد به صورت صددرصدی به کنتور هوشمند مجهز شوند، تصریح کرد: بعد از هفت سال از اجرای طرح نصب کنتور هوشمند بر روی چاه های عمیق کشاورزی در دشت اسدآباد که یکی از دشت های فوق بحرانی و نیز جزو چهار دشت پایلوت کشو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بعضی مدیران استان همدان به مسأله آب اشراف ندارند!

بعضی مدیران استان همدان به مسأله آب اشراف ندارند!