مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-23اقتصادي

13 نیروگاه برق باید در استان فارس احداث شود


مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز از کسری 13 هزار مگاوات برق در استان خبر داد و گفت: برای جبران این ناترازی نیاز است که تقریبا 13 نیروگاه در فارس احداث شود.

- به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدرضا سلاحی در سمینار استفاده از نیروگاه های تجدیدپذیر برای تامین برق صنایع استان فارس اظهارداشت: با توجه به مشکلات و کمبود هایی که در زمینه تامین انرژِی برق به ویژه در فصول گرم سال ایجاد می شود، افزایش سهم انرژی تجدیدپذیر در تامین انرژی امری ضروری است.

  وی افزود: البته به رغم همه مشکلات در تابستان سال جاری، اما سهم بخش مولد از مصرف انرژی در حوزه شرکت توزیع شیراز 2 درصد افزایش داشته و امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را برای صنعتگران در زمینه تامین انرژی مورد نیاز واحد های تولیدی فراهم کنیم.

  مدیرعامل شرکت توزیع برق شیراز ادامه داد: برخی کشور هایی که بعضا چندان نیز متومل نیستند در یک بازه 10 ساله سهم انرژی های تجدید پذیر خود را افزایش چشمگیری داده اند.

سلاحی اضافه کرد: در شرکت توزیع شیراز نیز تقریبا 30 مگاوات انرژی تجدیدپذیر تولید داریم که اگر بخواهیم با پیک مصرف مقایسه کنیم سهم انرژی تجدیدپذیر ما امروز کمتر از 2 درصد است.

وی خاطرنشان کرد: شاید در شهرک صنعتی شیراز بتوان یک ظرفیت نسبی برای این شهرک ایجاد کنیم تا از موضوع مدیریت بار و بحث 12 س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 نیروگاه برق باید در استان فارس احداث شود

13 نیروگاه برق باید در استان فارس احداث شود