مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-31سياسي

حضور دانش آموزان مدارس عشایری استان فارس در اردوهای راهیان پیشرفت


فرمانده سپاه عشایر استان فارس گفت:آشنایی با دستاوردهای نظام و تلاش مهندسان و نخبگان برای پیشرفت کشور، از مهمترین اهداف اردوهای پیشرفت محسوی می شود.

- فرمانده سپاه عشایر استان فارس گفت:آشنایی با دستاوردهای نظام و تلاش مهندسان و نخبگان برای پیشرفت کشور، از مهمترین اهداف اردوهای پیشرفت محسوی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار محمد شکوهی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت بیان کرد: در راستای فرمان فرمانده معظم کل قوا مبنی بر جهاد تبیین و لزوم آشنایی نسل جوان با پیشرفت های کشور، اردوی راهیان پیشرفت ویژه دانش آموزان عشایری برپا شده است.

فرمانده سپاه عشایر استان فارس با بیان این که در این اردوها دانش آموزان از بخش ها و شرکت های مختلف استان بازدید می کنند، افزود: آشنایی با دستاوردهای نظام و تلاش مهندسان و نخبگان برای پیشرفت کشور، از مهمترین اهداف اردوهای پیشرفت محسوی می شود.

وی ادامه داد: بازدید از پارک علم و فناوری فارس، بخشی از اردوهای پیشرفت است که در آن دانش آموزان به مدت یک روز، در کنار کارآفرینان و فعالان فناوری، با جنبه های نوین فناوری و بازار کار این فناوری ها آشنا می شوند.

شکوهی گفت: در اردوی پیشرفت پارک علم و فناوری، 200 دانش آموز مدارس عشایری استان فارس در قالب سه گروه حضور داشتند که فعالان شرکت های فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان مدارس عشایری استان فارس در اردوهای راهیان پیشرفت

حضور دانش آموزان مدارس عشایری استان فارس در اردوهای راهیان پیشرفت