مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 08:552023-11-15اقتصادي

6 روز خرید حضوری از کتابفروشی ها با یارانه


کتابفروشی های عضو سامانه «بازار کتاب» به مناسبت سی ویکمین دوره هفته کتاب در کنار فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت.

- کتابفروشی های عضو سامانه بازار کتاب به مناسبت سی ویکمین دوره هفته کتاب در کنار فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ستاد خبری سی ویکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، علاقه مندان می توانند به صورت حضوری از 27 آبان تا 2 آذر 1402 به مدت 6 روز از کتابفروشی های عضو سامانه بازار کتاب با یارانه 25درصدی کتاب خریداری کنند.

کتابفروشی های عضو سامانه بازار کتاب همزمان با فروش مجازی، فروش حضوری نیز خواهند داشت و به هر کد ملی 25 درصد یارانه تا سقف خرید 400 هزار تومان تعلق می گیرد.

کتاب های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول این یارانه می شوند و کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند مشمول یارانه نخواهند شد.

فهرست و مشخصات کتابفروشی های عضو این سامانه در آدرس bazarketab.

ir قابل مشاهده است.

مرکز پشتیبانی و پاسخگویی با شماره تماس 91009898-021 برای پاسخگویی و راهنمایی درباره فرآیندهای ثبت نام، فروش و خرید کتاب از طریق بازار کتاب برای کتابفروشان و خریداران در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 روز خرید حضوری از کتابفروشی ها با یارانه

6 روز خرید حضوری از کتابفروشی ها با یارانه