مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 18:102023-11-15اقتصادي

استفاده از فناوری بلاکچین در ثبت آثار گردشگری در کشور


با امضای توافق نامه همکاری توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسعه بازار و حفظ صنایع دستی، - پیرو توافق نامه معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی محقق می شود استفاده از فناوری بلاکچین در ثبت آثار گردشگری در کشور با امضای توافق نامه همکاری توسط معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، توسعه بازار و حفظ صنایع دستی، میراث فرهنگی و تحول حوزه گردشگری با استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و خلاق کلید خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، توافق نامه همکاری مشترک بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف توسعه کسب وکار و اشتغال پایدار مبتنی بر فناوری و نوآوری در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی منعقد شد.

این موافقت نامه همکاری توسط روح الله دهقانی فیروزآبادی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری و عزت الله ضرغامی؛ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امضا شد.

یکی از مهم ترین محورهای این موافقت نامه، هم افزایی در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان، خلاق و تولید اشتغال آفرین در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از فناوری بلاکچین در ثبت آثار گردشگری در کشور

استفاده از فناوری بلاکچین در ثبت آثار گردشگری در کشور