مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-03ورزشي

رفتارخاص آقای خاص در نصف جهان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صحبت های مورایس بعد از باخت به ملوان درس بزرگی برای همه مربیان لیگ برتری بود.

او که تیمش این روز ها دچار یک بحران روحی بزرگ شده به جای اینکه بهانه بیاورد و یا مثلاً داور را مقصر بداند، - سپاهان در یک روز تلخ هم حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا را علیه اش دریافت کرد و هم به ملوان در خانه باخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، صحبت های مورایس بعد از باخت به ملوان درس بزرگی برای همه مربیان لیگ برتری بود.

او که تیمش این روز ها دچار یک بحران روحی بزرگ شده به جای اینکه بهانه بیاورد و یا مثلاً داور را مقصر بداند، پذیرفت که ملوان بهتر بود و تیمی کاملاً شایسته پیروزی.

سپاهان در واقع در عرض یک روز دو بار باخت هم به خاطر حکم ظالمانه کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم در مستطیل سبز مقابل ملوان بندر انزلی که این دومی تیمی کاملاً شایسته بود، اما اصفهانی ها هرگز بهانه نیاوردند و سرمربی آن ها کاملا شکست را پذیرفت و به تیم حریف تبریک گفت.

به طور حتم مورایس را باید یک الگو برای همه مربیانی دانست که در کنفرانس های مطبوعاتی فقط به فکر بهانه هستند و بعضاً داور و عوامل حاشیه ای را مقصر ناکامی های خود می دانند.

مورایس با این طرز تفکر قطعاً می تواند دوباره سپاهان اصفهان را احیا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتارخاص آقای خاص در نصف جهان

رفتارخاص آقای خاص در نصف جهان