مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 07:202023-11-20اجتماعي

نصب 17 سامانه نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال جاری 17 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی جنوب استان نصب و بروزرسانی می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تا پایان سال جاری 17 دستگاه دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی جنوب استان نصب و بروزرسانی می شود.

علیرضا یارمحمدی در گفت وگو با ایسنا- افزود: درحال حاضر، 11 دوربین نظارتی در محورهای مواصلاتی جنوب استان فعال است که تا پایان سال جاری 9 دستگاه دوربین بروزرسانی و 17 دستگاه دوربین دیگر نیز به سامانه های هوشمند جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان اضافه می گردد.

وی ادامه داد: نظارت مستقیم و مستمر بر وضعیت جاده ها در راستای کنترل ترافیک و اطلاع رسانی برخط از آخرین وضعیت راه ها به کاربران جاده ای برای افزایش ایمنی سفر از جمله اهداف هوشمندسازی جاده ها است.

یارمحمدی با اشاره به اهمیت پایش تصویری محورهای جنوب استان در ایام تردد زوار اربعین حسینی (ع)، بارش نزولات آسمانی و تردد کاربران جاده ای افزود: این سامانه ها علاوه بر تشخیص ترافیک جاده ای؛ سوانح، انسداد و تغییرات آب و هوایی را رصد می کنند و در بروز هرگونه مشکل خدمات رسانی به هموطنان در سریع ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب 17 سامانه نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان

نصب 17 سامانه نظارتی جدید در محورهای مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان