مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 12:552023-10-30اقتصادي

لوکس سواران اولتیماتوم مالیاتی گرفتند


سازمان امور مالیاتی در سال 1402 با دریافت اطلاعات بالغ بر 151 هزار خودرو از طریق ناجا، بالغ بر 2800 میلیارد تومان مالیات از مالکین خودروهای لوکس و گران قیمت مطالبه کرد.

- مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: مالکان خودروهای لوکس بالای سه میلیارد تومان تا پایان بهمن برای پرداخت مالیات مهلت دارند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شاهین مستوفی اظهار کرد: تکالیفی در قانون بودجه به عهده سازمان امور مالیاتی گذاشته شده که می بایست، نسبت به مطالبه مالیات از املاک لوکس و گران قیمت با ارزش بالای 20 میلیارد تومان و همچنین خودروهای لوکس با ارزش سه میلیارد تومان، اقدام به محاسبه و مطالبه مالیات شود.

  وی افزود: سازمان امور مالیاتی در سال 1402 با دریافت اطلاعات بالغ بر 151 هزار خودرو از طریق ناجا، بالغ بر 2800 میلیارد تومان مالیات از مالکین خودروهای لوکس و گران قیمت مطالبه کرد.

  مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی در خصوص خانه های لوکس و گران قیمت گفت: با تکلیفی که برای سازمان امور مالیاتی مشخص شده، از مالکان واحدهای مسکونی گرانقیمتی که بیش از 10 سال در ملکشان ساکن هستند، مالیاتی مطالبه نمی شود.

  وی بابیان اینکه متاسفانه اطلاعات مالکان خانه های لوکس در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار نگرفته است، گفت: به همین دلیل نتوانسته ایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لوکس سواران اولتیماتوم مالیاتی گرفتند

لوکس سواران اولتیماتوم مالیاتی گرفتند