مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-02بين الملل

گزارش های غیر رسمی از حمله مجدد موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی منابع غیر رسمی می گویند محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در شمال شرق دیرالزور، - برخی منابع خبری بامداد پنجشنبه از هدف قرار گرفتن پایگاه تروریستی آمریکا در میدان نفتی العمر در شرق سوریه خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، برخی منابع غیر رسمی می گویند محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی العمر واقع در شمال شرق دیرالزور، با چند فروند پهپاد هدف حمله قرار گرفته است.

بر پایه این گزارش، رسانه های محلی در عراق بامداد امروز پنجشنبه اعلام کردند که پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی العمر واقع در شرق سوریه مورد حمله پهپادی نیروهای مقاومت اسلامی عراق قرار گرفت.

مقاومت اسلامی عراق طی روزهای اخیر در راستای همبستگی با عملیات طوفان الاقصی، چند بار پایگاه های آمریکا در سوریه را هدف حملات راکتی و پهپادی خود قرار داده است.

مقاومت اسلامی عراق به دنبال ادامه کشتار مردم فلسطین در غزه با همدستی آمریکا، به واشنگتن هشدار داد که از این پس حملات مقاومت علیه پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش های غیر رسمی از حمله مجدد موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه

گزارش های غیر رسمی از حمله مجدد موشکی به پایگاه آمریکا در سوریه