مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 19:202023-11-01ورزشي

هاشمی: با پیامک یک پیشکسوت، دستور تعویض چمن مجموعه شیرودی را دادم


وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جامعه ورزش در کنار مردم مظلوم فلسطین است، گفت: جنایت بی رحمانه رژیم صهیونیستی دل غیرمسلمانان را نیز بدرد آورده است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کیومرث هاشمی در حاشیه تمرین پیشکسوتان فوتبال در مجموعه ورزشی شیرودی با اشاره به ارسال درخواست پیامکی یکی از پیشکسوتان در خصوص تعویض چمن مصنوعی زمین فوتبال این مجموعه گفت: بنده بلافاصله پس از دریافت این پیامک از مجموعه بازدید کردم و دستور تعویض چمن زمین را دادم.

وی در ادامه با بیان اینکه این مجموعه ورزشی مکان بسیار خوبی برای دورهمی های ورزشی پیشکسوتان فوتبال است، گفت: پیشکسوتان ورزشی سالها برای کشورمان افتخارآفرینی کردند و امروز پس از تعویض چمن مصنوعی این زمین، شاهد تمرینشان  در این محل  بودم که جا دارد به این عزیزان خدا قوت عرض کنم و همچنین دیدن این تمرین و روحیه بالای پیشکسوتان فوتبال کشورمان موجب شادی ما نیز شد و علاقمند به حضور در جمع پیشکسوتان تمامی رشته های ورزشی هستم.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به تاکید ریاست جمهوری به حمایت از نخبگان ورزشی افزود: پیشکسوتان نخبگان و صاحبان فکر و اندیشه هستند و پیشکسوتان در ورزش نقش بی بدیلی دارند و لازم است که علاوه بر نگاه داشتن احترامشان شنونده صحبت هایشان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: با پیامک یک پیشکسوت، دستور تعویض چمن مجموعه شیرودی را دادم

هاشمی: با پیامک یک پیشکسوت، دستور تعویض چمن مجموعه شیرودی را دادم