مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 21:102023-10-24اقتصادي

شرکت های معدنی کوچک را دریابید


شرکت های معدنی کوچک از شرکت های صنعتی بالادست مطالبات زیادی دارند، مساله ای که راه کارهای برون رفت از آن در دستور کار کارگروه رفع موانع تولید زرند شد اما باید دید خروجی آن چه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زرند، صنعت زغال سنگ چند سالی است با رکود روبرو شده و به قول معروف دخل و خرجش در ترازوی تعادل و صرفه اقتصادی قرار نمی گیرد.

یکی از مشکلات معدن داران بویژه معدن دارانِ خرد، بدهی به سازمان تامین اجتماعی بابت پرداخت حق بیمه کارگران است و از طرفی همین معدن کار مطالبه ای چندین برابر این بدهی بابت فروش زغال به شرکت های صنعتی و معدنی بزرگ دارد و این مشکلات باید در جلسه ای به نام کارگروه رفع موانع تولید حل شود.

در همین حال جلسه کارگروه رفع موانع تولید به ریاست فرماندار و با حضور اعضا در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد فرماندار زرند، موضوع را در دستور کار قرار داد.

سیدرضا حسینی نژاد بعد از شنیدن درد دل های معدن داران، خواستار حمایت سیستم های خدمت رسان بویژه تامین اجتماعی از کارگران این مجموعه ها شد و گفت: صنعت ذغالسنگ در حال حاضر با رکود روبه رو است و هزینه فرایند تولید ذغالسنگ در مقایسه با سود حاصل از فروش ذغالسنگ منطقی به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های معدنی کوچک را دریابید

شرکت های معدنی کوچک را دریابید