مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-06ورزشي

امام جمعه همدان: تمام رشته های ورزشی مورد حمایت قرار گیرند


امام جمعه همدان با بیان اینکه هر چه ورزش جدی گرفته شود، آسیب های اجتماعی نیز کمتر می شود، گفت: تمام رشته های ورزشی باید مورد حمایت قرار گیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از مربیان رشته های ورزشی استان با تأکید بر اینکه تمام رشته های ورزشی باید مورد حمایت مسئولان قرار گیرند، اظهار کرد: بارها مشاهده کردیم با سرمایه گذاری صحیح در رشته های ورزشی، جوانان کشور موفقیت ها و دستاوردهای خوبی را برای کشور کسب کرده اند.

وی افزود: از دیگر نکاتی که باید نسبت به آن توجه شود، ریاست بر هیئت های ورزشی است که باید از فردی که با مجموعه آشنا است و آن ورزش را به خوبی می شناسد در این سمت استفاده شود.

امام جمعه همدان با بیان اینکه ورزش در عرصه فرهنگ عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی می تواند بسیار موثر باشد، یادآور شد: متاسفانه آن طور که باید، اثرات ورزش بر سلامت روانی جامعه، نقش آن در کمک به سلامت خانواده و کاهش آسیب های اجتماعی دیده نشده است.

وی با بیان اینکه هر چه مربیان و ورزشکاران بیشتر تلاش کنند و مساله ورزش جدی تر گرفته شود، آسیب های اجتماعی نیز کمتر می شود، گفت: ذات ورزش پیروزی بر نفر و تیم مقابل است، اما لازم است نگاه فرهنگی نیز در این عرصه داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه همدان: تمام رشته های ورزشی مورد حمایت قرار گیرند

امام جمعه همدان: تمام رشته های ورزشی مورد حمایت قرار گیرند