مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:052023-11-13دانش

اجرای طرح غربالگری بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر لیلا قائمی مشاور ریاست دانتشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از اجرای طرح غربالگری بانوان دانشگاه در دو مرحله خبر داد و گفت: - طرح غربالگری بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد همزمان با هفته سلامت بانوان اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، دکتر لیلا قائمی مشاور ریاست دانتشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد از اجرای طرح غربالگری بانوان دانشگاه در دو مرحله خبر داد و گفت: این طرح همزمان با هفته سلامت بانوان و با هدف توجه هر بیشتر به سلامت زنان و پیش گیری از بیماری های شایع در این قشر از جامعه برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه سلامت زنان جامعه به عنوان مادران و پرچمداران سلامت خانواده در داشتن جامعه سالم موثر است بیان کرد: در این طرح که با همکاری بیمارستان 22 بهمن به صورت رایگان اجرا می شود آزمایشات مربوط به سلامت بانوان شامل قند، چربی، فشار خون و سایر آزمایشات مد نظر انجام خواهد شد.

دکتر قائمی گفت: این طرح از امروز اجرا خواهد شد و در دو مرحله خواهد بود.

وی در پایان بیان کرد: در تلاشیم تا این طرح برای سه گروه اساتید، کارمندان و دانشجویان بانو انجام شود که در مرحله اول بیش از 100 نفر از کارکنان بانوی دانشگاه شرکت میکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح غربالگری بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

اجرای طرح غربالگری بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد