مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 14:252023-11-16فرهنگي

ضرورت ساخت نمادهای خدمات صفویه به ایران در استان اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به خدمات صفویه به ایران در 2 حوزه مذهبی و ملی، متأسفانه نمادهای تاریخی از اردبیل در سطح شهر وجود ندارد که لازم است با همکاری میراث فرهنگی و شهرداری اردبیل و استفاده از هنرمندان با استعداد استان، برای ساخت نمادهای خدمات صفویه در چند نقطه شهر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه صنایع دستی، هنر ارزشمند نیاکان ما است، افزود: هنرمندانی که صنایع دستی را در حوزه های مختلف تا به امروز زنده نگه داشته اند، باید مورد توجه و احترام قرار بگیرند.

استاندار اردبیل تصریح کرد: برای رشد و توسعه صنایع دستی استان اردبیل باید به صورت تخصصی، برنامه های جامع و تحولی تدوین و اجرا شود و این اقدام باید به گونه ای باشد که پس از گذشت یک سال دیگر، آثار مثبت و تحول در این حوزه مشاهده شود و برگزاری نمایشگاه صنایع دستی یک امر مهم محسوب می شود.

پرورش هنرمندان نوجوان و جوان استان اردبیل در صنایع دستی مورد توجه باشد عاملی ادامه داد: باید در حوزه صنایع دستی به مسئله پرورش هنرمندان نوجوان و جوان استان اردبیل توجه ویژه کرد که در این راستا دستگاه متولی هرگونه طرحی تدوین کند، همراه با تأمین و تزریق اعتبارات خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساخت نمادهای خدمات صفویه به ایران در استان اردبیل

ضرورت ساخت نمادهای خدمات صفویه به ایران در استان اردبیل