مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-23سياسي

ارجاع بند «کاربردی کردن طرح های پژوهشی» برنامه هفتم به کمیسیون تلفیق


نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که به الزام وزارت علوم و وزارت بهداشت برای کاربردی کردن کلیه طرح های پژوهشی آنان بازمیگشت را جهت بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

- ارجاع بند کاربردی کردن طرح های پژوهشی برنامه هفتم به کمیسیون تلفیق نمایندگان مجلس شورای اسلامی بندی از لایحه برنامه هفتم توسعه را که به الزام وزارت علوم و وزارت بهداشت برای کاربردی کردن کلیه طرح های پژوهشی آنان بازمیگشت را جهت بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی نوبت عصر امروز (دوشنبه) مجلس، گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه برنامه هفتم توسعه را بررسی کرده و تبصره 3 و تبصره 4 ماده 97 لایحه را به منظور بررسی مجدد به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

در تبصره 3 ماده 97 لایحه برنامه آمده بود که؛ کلیه مؤسسات و مراکز پژوهشی وابسته به دستگاه های اجرایی موضوع ماده (1) این قانون به استثنای وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مکلفند کلیه طرح های پژوهشی خود را بر اساس مأموریت ها و اولویت های آن دستگاه و معطوف به تحقیقات کاربردی در حوزه تخصصی خود که به تصویب شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری می رسد، انجام دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع بند «کاربردی کردن طرح های پژوهشی» برنامه هفتم به کمیسیون تلفیق

ارجاع بند «کاربردی کردن طرح های پژوهشی» برنامه هفتم به کمیسیون تلفیق