مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-12سياسي

جهاد دانشگاهی اثبات کرده می تواند کارهای بزرگ انجام دهد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جهاد دانشگاهی با این رویکرد تاسیس شد که خلاء ها را پر کند و در طول این سال ها اثبات کرده که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: جهاد دانشگاهی با این رویکرد تاسیس شد که خلاء ها را پر کند و در طول این سال ها اثبات کرده که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، امروز (21 آبان) در نشست با رییس و جمعی از مدیران سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه با بیان اینکه جهاد دانشگاهی یک الگوی خوب در کشور طراحی کرده و با کمترین عِده و عُده کارهای بزرگی انجام داده، گفت: این نهاد با استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و تحصیل کرده در حوزه ها و اموری ورود کرده که روی زمین مانده بود و به بهترین شکل این امور را به سرانجام رساند.

وی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه نیاز به کار و تلاش مضاعف دارد تا بتوانیم عقب ماندگی های این استان را نسبت به دیگر استان ها جبران کنیم، عنوان کرد: یکی از دستگاه هایی که با توجه به تنوع ماموریت هایش می تواند به توسعه استان کمک کند، جهاد دانشگاهی است.

غفوری به اقدامات جهاد دانشگاهی برای ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و گفت: اینکه این افراد جوان و صاحب ایده در پارک علم و فناو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی اثبات کرده می تواند کارهای بزرگ انجام دهد

جهاد دانشگاهی اثبات کرده می تواند کارهای بزرگ انجام دهد