مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 12:452023-11-13سياسي

ارائه الگویی فعال از نقش بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی


معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده گفت: ما در الگوی سوم زنان به دنبال آن هستیم علم، عمل و ایمان را همراه هم کرده و الگویی فعال از بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی را به منصه ظهور برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، انسیه خزعلی ظهر امروز در نخستین نشست بین المللی زنان ایرانی، معماران تمدن ساز در نهضت ترجمه یاد زنان مقاوم غزه و شهدای این منطقه را گرامی داشت و افزود: رژیم غاصب صهیونیست امروز با بدترین حملات زنان و کودکان را به شهادت می رساند اما در مقابل ظلم هیچ صدایی از سازمان ملل و مدعیان حقوق بشر بلند نمی شود که جای تاسف دارد.

   وی با بیان اینکه باید درسی که حسین (ع) برای تاریخ به جای گذاشت را با قوت دنبال کنیم گفت: زنان غزه فرزندان خود را با شجاعت به جنگ می فرستند و خم به ابرو نمی آورند که این فرهنگ ناشی از گفتمان مقا ومت اسلام است.

معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده افزود: زنان مقاوم ایران اسلامی نیز در زمان انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حریم حرم و امنیت نشان دادند آن گوهری که خداوند در وجود آنها ودیعه قرار داده می تواند عزت و اقتدار کشور تضمین کند.

وی مرحومه دباغ را یکی از زنان مبارز و اثرگذار عنوان کرد و گفت: ایشان در جبهه های مختلف خوش درخشیده و ضمن اهمیت دادن به خانواده به عنوان نمونه یک زن کامل در فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه الگویی فعال از نقش بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی

ارائه الگویی فعال از نقش بانوان در عرصه های سیاسی و اجتماعی