مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-30سياسي

کلاردشت؛ هاب گردشگری مازندران


استاندار مازندران با بیان اینکه کلاردشت به عنوان هاب گردشگری استان هدف گذاری شده است، گفت: گردشگری طبیعت یکی از نعمت های خدادادی این منطقه است که می توان از آن برای جذب گردشگر بهره برد.

- استاندار مازندران در هفدهمین سفر شهرستانی خود به مناطق مختلف استان، هفتم آبان ماه به کلاردشت رفت و در جمع مردم روستای شکرکوه این منطقه و روستاهای همجوار قرار گرفت و به بررسی مشکلات و نارسایی ها پرداخت.

سید محمود حسینی پور با اشاره به افتتاح مجموعه بوم گردی در روستای شکرکوه از ان به عنوان عامل توسعه یاد کرد و گفت: افتتاح بوم گردی کار ارزشمندی است که می تواند منشا تحولات بزرگی در آینده باشد.

وی با بیان اینکه در مناطق روستایی توسعه یعنی توجه به اراده نجیب زادگان روستا، افزود: روستاییان صاحبان اصلی روستا هستند که ما مسئولان باید حمایت لازم را به جای کارشکنی از آنها داشته باشیم.

وی گازرسانی به بیش از 90 درصد روستاهای مازندران را از افتخارات بزرگ نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: امروز در روستاها توسعه صنعت گردشگری، کشاورزی و دامداری پیگیر می شود زیرا اگر همه امکانات به روستا برده شود اما به اشتغال جوان روستایی توجه نشود فایده چندانی ندارد و یک روستایی می تواند با توسعه هایی که ذکر شد در همین روستا درآمد ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاردشت؛ هاب گردشگری مازندران

کلاردشت؛ هاب گردشگری مازندران