مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 10:152023-11-08سياسي

تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بیت سعیداوی


رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم حمیده عطاشی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام خیره، ملوک و سکینه بیت سعیداوی را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.

- رییس جمهور در پیامی درگذشت مرحومه حاجیه خانم حمیده عطاشی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام خیره، ملوک و سکینه بیت سعیداوی را به مردم شهیدپرور استان خوزستان و خانواده محترم آن مرحومه تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت مرحومه حاجیه خانم حمیده عطاشی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام خیره، ملوک و سکینه بیت سعیداوی، تصریح کرد: این بانوی صبور و فداکار که در دوران دفاع مقدس سه فرزند دلبندش را از دست داد، در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام با بردباری و همت بلند، فراق عزیزان خود را بر دوش کشید و نام و یاد خود را در فرهنگ ایثار و شهادت برای همیشه ماندگار نمود.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون درگذشت مرحومه حاجیه خانم حمیده عطاشی، مادر بزرگوار شهیدان والامقام خیره، ملوک و سکینه بیت سعیداوی، موجب تأثر خاطر گردید.

این بانوی صبور و فداکار که در دوران دفاع مقدس، هر سه فرزند دلبندش را بر اثر بمباران هوایی ناجوانمردانه رژیم بعثی از دست داد، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بیت سعیداوی

تسلیت رییس جمهور در پی درگذشت مادر شهیدان بیت سعیداوی