مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-19سياسي

معاون رییس جمهور : بساط حاکمیت دوگانه در کشور جمع شد /دولت متانت سیاسی دارد


بساط حاکمیت دوگانه در دولت سیزدهم در کشور جمع شد؛ دولت خود را در برابر رهبر معظم انقلاب چیزی نمی داند و همه توانش را برای تحقق منویات ایشان در خدمت رسانی به مردم به کار گرفته است.

- معاون اجرایی رییس جمهور : بساط حاکمیت دوگانه در دولت سیزدهم در کشور جمع شد؛ دولت خود را در برابر رهبر معظم انقلاب چیزی نمی داند و همه توانش را برای تحقق منویات ایشان در خدمت رسانی به مردم به کار گرفته است.

 معاون اجرایی رییس جمهوری با ذکر اینکه دولت سیزدهم کار ساخت حدود یک میلیون و 800 هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف کشور را اجرایی کرده است گفت: اجرا و تکمیل این برنامه راهبردی حوزه مسکن را متحول می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، محسن منصوری شنبه شب در آیین اختتامیه اولین نمایشگاه روایت پیشرفت خدمات دو ساله دولت مردمی در باغ موزه دفاع مقدس قم تاکید کرد: عملکرد و حاصل تلاش های دولت در 2 سال پیشرو بیشتر نمایان می شود.

وی افزود: دولت سیزدهم سال 1400 در حالی فعالیت و خدمت خود را اغاز کرد که کشور با تورم 60 درصدی و کسر بودجه 480 هزار میلیارد تومانی که ام المصائب است مواجه بود.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت و بهداشت روزانه حدود 700 کشته به دلیل ابتلا به کرونا می دادیم؛ هشت میلیارد دلار اجازه استفاده از ارز 4200 داشتیم که همه را در دولت قبل هزینه کرده بودند، تَنخواه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون رییس جمهور : بساط حاکمیت دوگانه در کشور جمع شد /دولت متانت سیاسی دارد

معاون رییس جمهور : بساط حاکمیت دوگانه در کشور جمع شد /دولت متانت سیاسی دارد