مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:302023-11-18سياسي

کادرسازی و فعالیت تشکیلاتی به صورت مستمر در دستور کار است


معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کادرسازی و فعالیت تشکیلاتی به صورت مستمر در دستور کار است.

- معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی: کادرسازی و فعالیت تشکیلاتی به صورت مستمر در دستور کار است ایسنا/هرمزگان معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: کادرسازی و فعالیت تشکیلاتی به صورت مستمر در دستور کار است.

عبدالحسین روح الامینی، صبح امروز (بیست و هفتم آبان ماه)، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، ضمن تاکید بر پرهیز از نگاه فصلی بر انتخابات و مشارکت مردم، اظهار کرد: فعالیت های تشکیلاتی و حزبی نباید تنها به بحث انتخابات محدود باشد بلکه کادرسازی و تقویت روحیه مطالبه گری و فرهنگ کار تشکیلاتی باید به صورت مستمر در دستور کار باشد.

وی، تحلیل و به روز بودن را در فعالیت تشکیلاتی بسیار مهم دانست و عنوان کرد: فعالیت های رسانه ای و تحلیلی در فعالیت تشکیلاتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و به عنوان نقطه قوام این گروه ها است.

معاون امور استان های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: استعدادهای زیادی در کشور وجود دارند که آن ها را رویش های انقلاب می دانم که باید از طریق تقویت فعالیت تشکیلاتی در استان ها و شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادرسازی و فعالیت تشکیلاتی به صورت مستمر در دستور کار است

کادرسازی و فعالیت تشکیلاتی به صورت مستمر در دستور کار است