مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-21اقتصادي

هرمزگان ظرفیت 50 هزار هکتار اراضی پرورش میگو دارد


رییس شیلات ایران در بازدیدی از ظرفیت های شیلاتی قشم که با حضور مدیرعامل شرکت هواپیمایی ماهان و تیم اقتصادی وی صورت گرفت، گفت: هرمزگان 50 هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران به همراه مشاور وزیر و مدیرکل دفتر توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی، مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماهان و تیم اقتصادی وی، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و بودجه سازمان شیلات ایران و مدیرکل شیلات هرمزگان از ظرفیت های آبزی پروری شهرستان قشم به منظور سرمایه گذاری در این حوزه بازدید کردند.

در این بازدید معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران با اشاره به ظرفیت های بسیار مناسب استان هرمزگان به ویژه در حوزه تکثیر و پرورش میگو و پرورش ماهی در قفس گفت: استان هرمزگان توانسته با برخورداری از ظرفیت های شیلاتی خود رتبه اول تولیداتی شیلاتی کشور را به خود اختصاص دهد که این موضوع بیانگر نقش مهم شیلات هرمزگان در جایگاه جهانی شیلات کشور است.

سید حسین حسینی اراضی مستعد پرورش میگو در استان هرمزگان را بالغ بر 50 هزار هکتار عنوان کرد وگفت از این میزان بالغ بر9000 هکتار در منطقه مهرگان شهرستان بندر لنگه قرار دارد وی تصریح کرد: در صورت سرمایه گذاری وراه اندازی این مجموعه حدود 60هزار تن میگوی پرور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان ظرفیت 50 هزار هکتار اراضی پرورش میگو دارد

هرمزگان ظرفیت 50 هزار هکتار اراضی پرورش میگو دارد