مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-19اقتصادي

کالا ی چمدان این 2 کشور مشمول عوارض گمرکی است


به گفته یک مقام گمرک فرودگاه امام (ره) چمدان برخی از مسافران ترکیه و امارات از سوی گمرک بازرسی و در صورت وجود کالای لوکس مشمول عوارض می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، اقتصاد آنلاین نوشت: مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) می گویند: وقتی به کشور وارد می شوند، گمرک چمدان هایشان را باز می کند و برخی از کالاهای درون چمدان را لوکس تشخیص می دهد و حتی تا 1200 دلار هم از آنان عوارض می گیرد.

بررسی های میدانی از گمرک فرودگاه امام (ره)نیز حاکی از صحت این موضوع است؛ البته روایت و حکایت گمرک کمی با روایت مسافران تفاوت دارد.

یک منبع آگاه در گمرک جمهوری اسلامی ایران با تایید اینکه برخی مسافران عوارض کالاهای ورودی خود را به گمرک می پردازند،می گوید: این خبر صحت دارد؛ اما کاری به خانواده ها و چمدان هایشان نداریم.

تنها برخی از مجردها را به صورت رندوم، بازرسی می کنیم و در صورتی که کالای لوکسی در چمدانشان باشد، باید حقوق ورودی آن را بپردازند.

او ادامه داد: ما حتی کاری با مسافران پروازهای اروپایی و غیره نداریم و تنها چمدان برخی از مسافران را که از ترکیه و امارات می آیند، بازرسی می کنیم و اگر کالای لوکسی در چمدانشان وجود داشته باشد، باید عوارض دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالا ی چمدان این 2 کشور مشمول عوارض گمرکی است

کالا ی چمدان این 2 کشور مشمول عوارض گمرکی است