مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 22:452023-11-11بين الملل

تحلیلگر صهیونیست: در حال غرق شدن در فاجعه ایم


تحلیلگر کهنه کار روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: آتش جنگ هنوز شعله ور است و توپخانه ها می غرند اما اسراییل برای اینکه از خود در برابر یک خودکاوی واقعی حفاظت کند، - تحلیلگر کهنه کار روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت: آتش جنگ هنوز شعله ور است و توپخانه ها می غرند اما اسراییل برای اینکه از خود در برابر یک خودکاوی واقعی حفاظت کند، خود را در لایه های مختلف می پیچد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در تحلیلی که در میان اشغالگران خارج از عرف تلقی می شود، ناحوم بارنیع تحلیلگر کهنه کار صهیونیست در مقاله ای در روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت نوشت: اکنون پس از گذشت یک ماه از زمان آغاز جنگ، شوک اولیه جای خود را به داستان های بی پایانی از قهرمانی ها و تولد دوباره و نیز داستان فجایع هولناک و غیرقابل تحمل داده و لحظه ای نیست که چهره ای در صفحه تلویزیون در حال گریه دیده نشود و صفحه روزنامه ای خالی از داستان های قهرمانی ها نباشد.

این تحلیلگر در ادامه نوشت: هر سربازی که کشته می شود، یک قهرمان اسراییلی است؛ سربازی، یک حرکت قهرمانانه شگفت انگیز انجام می دهد و پس از آن پیشنهادهای تاثیرگذار و هیجان انگیزی جهت اقدام داوطلبانه به شکلی گسترده پوشش داده می شود و اینگونه القا می شود که نگاه کنید ما چقدر زیبا هستیم و چقدر احساس رضایت از خودمان داریم! در کنار آنها نیز گزارش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیلگر صهیونیست: در حال غرق شدن در فاجعه ایم

تحلیلگر صهیونیست: در حال غرق شدن در فاجعه ایم