مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:152023-10-28سياسي

نقش بسیج دانش آموزی در مدارس پررنگ تر شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، با اشاره به نقش مهم بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در کسب این موفقیت ها عنوان کرد: روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت 56 نفر از دانش آموزان شهید ارزنده است.

- ایسنا/کردستان مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، با اشاره به نقش مهم بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی در کسب این موفقیت ها عنوان کرد: روز 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و گرامیداشت یاد و خاطره شهادت 56 نفر از دانش آموزان شهید ارزنده است.

هاشم ناظمی جلال امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان، بر لزوم تقویت ارتباط آموزش و پرورش با جامعه و به ویژه رسانه تأکید و اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان ارگانی مردمی و بزرگ، گاهی با چالش هایی رو به رو است که برای رفع این موارد نیاز به تعامل و ارتباط بیشتری با رسانه ها و ساید دستگاه های اجرایی دارد.

وی افزود: امسال برگزاری چندین جشنواره و مسابقات دانش آموزی در سطح استانی و کشوری در تابستان توسط آموزش و پرورش کردستان، دستاوردهای مطلوبی برای استان به ارمغان آورد و زمینه برگزاری و تداوم برخی جشنواره های دیگر را نیز فراهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش بسیج دانش آموزی در مدارس پررنگ تر شود

نقش بسیج دانش آموزی در مدارس پررنگ تر شود