مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:252023-11-21سياسي

کشتن 12هزار نفر در غزه مایه ننگ جامعه جهانی است


معاون سیاسی امنیتی استانداری هرمزگان گفت: سکوت جامعه بشری در قبال کشتن 12 هزار نفر در غزه مایه ننگ جامعه جهانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان در سومین اجلاس مجمع بسیجیان هرمزگان اظهار داشت: در یک جغرافیا کوچک با حملات ددمنشانه رژیم صهیونسیتی بیش از 12 هزار  که 70 درصد آن کودکان و زن  جان خود را از دست می دهند و این مایه ننگ برای جامعه بین الملل است.

وی افزود: هرمزگان یک استان حساس، راهبردی و حیاتی برای کشور است که از حیث ظرفیت ها هیچ استانی به اندازه در همه حوزه ها قابلیت ندارد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان بیان کرد: براساس حساسیت ها کلی در اقتصاد دریا محور، اتفاقی که در هرمزگان خواهد افتاد تحول اقتصادی به شرط که قوای سه گانه با دقت برنامه ریزی و دولت عمل به برنامه ها را در صورت کار قرار دهد.

کامرانی با بیان اینکه اقتصاد دریا محور پنجره ای اقتصادی برای کشور می گشاید، عنوان کرد: بصورت خوشبینانه 15 تا 20 درصد از ظرفیت اقتصاد دریا در کشور فعال است که سهم کشورهای های اروپایی مانند نروژ و انگستان و در آسیا در کشورهای مانند ژاپن و کره جنوبی بسیار بالا و در نروژ سهم 80 درصدی دارد و 20 درصد آن از لبه های دانش و فن آوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتن 12هزار نفر در غزه مایه ننگ جامعه جهانی است

کشتن 12هزار نفر در غزه مایه ننگ جامعه جهانی است