مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 17:152023-11-18اقتصادي

7 دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن


بانک پارسیان به عنوان بانک پیشگام در ارائه خدمات نوین بانکی از طریق درگاه های حضوری و غیرحضوری محصولی هوشمند با نام «همراه بانک پارسیان من» را در جهت بهره برداری کلیه مشتریان بالقوه و بالفعل خصوصاً افرادی که تمایل به استفاده از خدمات غیرحضوری را به .

- بانک پارسیان به عنوان بانک پیشگام در ارائه خدمات نوین بانکی از طریق درگاه های حضوری و غیرحضوری محصولی هوشمند با نام همراه بانک پارسیان من را در جهت بهره برداری کلیه مشتریان بالقوه و بالفعل خصوصاً افرادی که تمایل به استفاده از خدمات غیرحضوری را به دلایل گوناگون دارند ارائه کرده است.

تقویت هوشمندسازی در فرایندهای بانکی از جمله اهداف بنیادین بانک پارسیان به شمار می آید.

بانک پارسیان در حوزه بانکداری دیجیتال اقدام به عرضه محصولاتی با هدف دسترسی آسان مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب خود کرده است که دارای ویژگی های جذابی همچون؛ استفاده از احراز هویت، خرید شارژ و افتتاح حساب غیرحضوری به همراه فرایندهای غیرحضوری تشکیل پرونده برای اعطای تسهیلات و دریافت کارت اعتباری چند بخشی می باشد که در این مطلب به آن پرداخته شده است.

این بانک با هدف ارتقا و تقویت نقش هوشمند سازی در فرایندهای بانکی و در راستای دسترسی آسان و سریع متقاضیان درخواست تسهیلات و خدمات بانکی اقدام به راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن

7 دستاورد بانک پارسیان در حوزه دیجیتال و بانکداری مدرن