مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 09:302023-11-20سياسي

اجرای 3650 کیلومتر فیبر نوری در استان قزوین


مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین از اجرای 3650 کیلومتر فیبر نوری و بهره مندی 1857 نفر از خدمات آن در این استان خبر داد.

- محمد رضا نصرآبادی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین اظهار کرد: در پروژه های صنعتی استان سعی کردیم تمام دستگاه های اجرایی را به شبکه فیبر نوری متصل کنیم و تا حد زیادی نیز موفق شده ایم.

وی با بیان اینکه تا پایان سال تمام ادارات دستگاه قضایی استان به شبکه فیبر نوری متصل می شوند، افزود: از سال گذشته با کلید خوردن پروژه نجما به معنی نهضت جهادی توسعه فیبر نوری در کشور شاهد یک جهش در این حوزه بودیم و قزوین به عنوان استان پایلوت اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان قزوین تصریح کرد: در حوزه صنعت تا به امروز آن طور که لازم بوده به بحث فیبر نوری توجه نشده بنابراین به منظور اتصال واحدهای صنعتی استان به شبکه فیبر نوری جلسات متعددی با صاحبان صنایع برگزار کرده و به نتایج خوبی نیز دست پیدا کردیم.

این مسوول اضافه کرد: بر اساس تفاهم نامه ای که با شرکت شهرک های صنعتی استان منعقد کردیم، تمام شهرک های استان به شبکه فیبر نوری متصل می شوند و شهرک های صنعتی جدید که از این پس در استان راه اندازی می شوند باید شبکه فیبر نوری را به عنوان اصلی ترین زیرساخت خود در نظر بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 3650 کیلومتر فیبر نوری در استان قزوین

اجرای 3650 کیلومتر فیبر نوری در استان قزوین