مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:402023-11-13دانش

کارآفرینی زوج دانشجوی گلستانی در محیط دانشگاه/ از کافی شاپ تا پرورش گل و گیاه


زوج دانشجوی گلستانی با کارآفرینی در محیط دانشگاه علاوه بر اینکه زندگی خود را اداره می کنند برای دیگر دانشجویان نیز فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

- ایسنا/گلستان زوج دانشجوی گلستانی با کارآفرینی در محیط دانشگاه علاوه بر اینکه زندگی خود را اداره می کنند برای دیگر دانشجویان نیز فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

سارا سعیدی پور دانشجوی سال آخر کارشناسی ارشد رشته بیوتکنولوژی دانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی گرگان به همراه همسرش محمدصادق اشرفی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته زراعت دانشگاه منابع طبیعی گرگان با کارآفرینی در محیط دانشگاه علاوه بر اینکه توانستند برای خودشان درآمدی دست و پا کرده و زندگی مشترکشان را تشکیل دهند، برای بیش از 25 دانشجوی دیگر این دانشگاه فرصت کار، کسب درآمد و مهارت آموزی ایجاد کردند.

احداث گلخانه گل های زینتی و مزرعه پرورش سیاه دانه و روغن گیری از محصول تولیدی و احداث کافی شاپ در فضای دانشگاه بخشی از فعالیت های این زوج کارآفرین است که با حمایت های مسئولان دانشگاه در محیط دانشگاه ایجاد کرده اند.

این زوج دوست داشتنی و پرتلاش دوستان دانشجوی خود را هم فراموش نکرده و با برگزاری کلاس های آموزشی رایگان و به کارگیری دانشجویان در مشاغلی که ایجاد کرده اند، دوستان خود را نیز در موفقیت های خود سهیم کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی زوج دانشجوی گلستانی در محیط دانشگاه/ از کافی شاپ تا پرورش گل و گیاه

کارآفرینی زوج دانشجوی گلستانی در محیط دانشگاه/ از کافی شاپ تا پرورش گل و گیاه