مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 19:302023-11-14سياسي

دوره کارآموزی خادمان فرهنگی اهل سنت کشور در قشم برگزار شد +عکس


مسئول جذب و گزینش روحانیون اهل سنت کشور امروز از برگزاری دوره کاراموزی خادمان فرهنگی اهل سنت شوافع کشور خبر داد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مهدی صاحبی فرد، مسئول جذب و گزینش روحانیون اهل سنت کشور امروز از برگزاری دوره کاراموزی خادمان فرهنگی اهل سنت شوافع کشور خبر داد و گفت: 80 نفر از روحانیون اهل سنت شوافع از استان های کردستان، کرمانشاه، آدربایجان غربی، هرمزگان، فارس و بوشهر در مدرسه حج گیاهدان شهرستان قشم  برای شرکت در دوره کاراموزی خادمین فرهنگی حاضر شدند.

وی افزود: این دوره با همکاری بعثه مقام معظم رهبری، مدیریت اهل سنت و کمک های سازمان منطقه آزاد قشم در منطقه شهر لافت در مجموعه ارسلان تدارک دیده شده است.

  صاحبی فرد خاطرنشان ساخت: همه کلاس ها به صورت عملی برگزار خواهدشد و مناسک و احکام، اماکن، شیوه های روایت گری و فضای مجازی در این دوره آموزش داده خواهدشد.

وی اضافه کرد: کلاس های این دوره از روز شنبه تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت و اسکان شرکت کنندگان در همین مجموعه ارسلان قرار دارد و کلاس ها نیز در همین مجموعه برگزار خواهدشد.

مسئول جذب و گزینش روحانیون اهل سنت کشور در ادامه عنوان کرد: در این دوره از اساتید ارزشمندی چون حاج ماموستا ابن الخیاط امام جمعه سقز و عضو شورای افتاء مدیریت اهل سنت، شیخ عبدالرحیم خطیبی اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره کارآموزی خادمان فرهنگی اهل سنت کشور در قشم برگزار شد +عکس

دوره کارآموزی خادمان فرهنگی اهل سنت کشور در قشم برگزار شد +عکس