مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 07:302023-11-01بين الملل

حمله نیروهای آمریکایی به مناطق اطراف پایگاهای غیرقانونی شان در مرز سوریه و عراق


بامداد چهارشنبه، نیروهای آمریکایی حملات و بازرسی گسترده ای را در روستاها و شهرهای اطراف پایگاه های نظامی غیرقانونی خود در منطقه میادین نفتی رمیلان، - بامداد چهارشنبه، نیروهای آمریکایی حملات و بازرسی گسترده ای را در روستاها و شهرهای اطراف پایگاه های نظامی غیرقانونی خود در منطقه میادین نفتی رمیلان، در نزدیکی مرز سوریه و عراق، در منتهی الیه شرق استان الحسکه آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرنگار اسپوتنیک در شرق سوریه به نقل از منابع محلی در حومه الحسکه گزارش داد که نیروهای وفادار به اشغالگران آمریکایی از جمله قبیله شمر ، آسایش و کماندوهای گروه های کرد که همگی تحت لوای نیروهای دموکراتیک سوریه (قسد) هستند، در این حملات شرکت دارند.

این منابع گفتند که این کمپین شامل حملات و بازرسی هایی در روستاها و شهرک های حومه شهر الیعربیه در شرقی ترین نقطه استان الحسکه و در پی حملات موشکی انجام گرفته که طی روزهای گذشته پایگاه های غیرقانونی آمریکا در اطراف شهرک نفتی الرمیلان شاهد آن بوده اند.

این منابع ادامه دادند که پس از اینکه نیروهای آمریکایی موشک ها و آتشبارهای موشکی را بین روستاهای تل مشحن و الدویم در منطقه الیعربیه پیدا کردند، دست به حملات در تمام مزارع و پروژه های کشاورزی در منطقه الیعربیه زدند که در 15 کیلومتری پایگاه اشغالگران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله نیروهای آمریکایی به مناطق اطراف پایگاهای غیرقانونی شان در مرز سوریه و عراق

حمله نیروهای آمریکایی به مناطق اطراف پایگاهای غیرقانونی شان در مرز سوریه و عراق