مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-27سياسي

امام جمعه رامشیر: برنامه ریزی انفرادی، پیشرفتی را برای مردم به ارمغان نمی آورد


باید مشکلات شهرستان رامشیر را اولویت بندی کنیم و براساس برنامه حرکت کرد، برنامه ریزی به صورت انفرادی، پیشرفت را برای مردم به ارمغان نخواهد آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامشیر، حجت الاسم سید سلمان هاشمی امام جمعه رامشیر ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته در مصلای این شهر با توصیه خود و همگان به رعایت تقوای الهی، به بیان برخی حقوق والدین و فرزند پرداخت و اظهار کرد: والدین هم ممکن است عاق فرزندان خود شوند.

وی با اشاره به حدیثتی گفت: از رسول خدا حضرت محمد(ص) نقل شده است که همان طور که فرزند باید [حقوق والدینش را رعایت کند و] از عاق شدن بپرهیزد، پدر و مادر نیز اگر فرزندشان صالح باشد، باید [حقوق فرزندشان را رعایت کنند و] از عاق شدن پرهیز کنند.

امام جمعه رامشیر در ادامه سخنان به طوفان الاقصی پرداخت و چند نکته ای در مورد تحولات باریکه غزه بیان کرد و در همین ارتباط گفت: نکته اول این است که عملیات حیرت انگیز طوفان الأقصی در مدت دو سال توسط حماس و به دست رزمنده دلیر محمد ضیف طراحی شد، در سال های اخیر، محمد ضیف که طراح این نبرد بزرگ بود، عمده تمرکز خود را معطوف سه حوزه موشکی، پهپادی و تونل های غزه کرده است.

وی اضافه کرد: این تونل ها در مناطقی چند طبقه و در سه دسته کوچک (مخصوص عبور نیروی نظامی)، متوسط (حمل موشک) و بزرگ (حمل و نقل خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رامشیر: برنامه ریزی انفرادی، پیشرفتی را برای مردم به ارمغان نمی آورد

امام جمعه رامشیر: برنامه ریزی انفرادی، پیشرفتی را برای مردم به ارمغان نمی آورد