مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:302023-11-06اجتماعي

ساماندهی معتادان متجاهر به کجا رسید؟


مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از اجرای ششمین طرح ساماندهی کلونی های آسیب زای شهر تهران در منطقه یک پایتخت خبر داد.

- احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی فارس  با اشاره به اجرای ششمین طرح ساماندهی کلونی های آسیب زای شهر تهران در منطقه یک پایتخت، گفت: این طرح در مسیر رود درّه دربند که به عنوان یکی از 136 کلونی آسیب زا شهر تهران شناسایی و اجرا شد.

وی ادامه داد:  این طرح به همّت سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی،  فرماندهی نیروی انتظامی و شهرداری منطقه یک در یک بازه زمانی 7 ساعته به اجرا در آمد و 40 معتاد متجاهر ساماندهی شدند.

به گفته احمدی صدر،  12 کلونی آسیب زا در محدوده منطقه یک شناسایی شده بود که در طرح ساماندهی معتادان متجاهر به اجرا در آمد.

همچنین مسیر رود درّه دربند به ویژه تونل این رودخانه در محدوده میدان تجریش از سوی مددکاران سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی و عوامل اجرایی نیروی انتظامی مورد ساماندهی قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران اضافه کرد: موضوع ساماندهی معتادان متجاهر در این نقطه از شهر تهران در یک ماه اخیر در قالب طرح حامی شهر اجرا شد ضمن آنکه این طرح در شش ماه نخست سال جاری با نگاه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی معتادان متجاهر به کجا رسید؟

ساماندهی معتادان متجاهر به کجا رسید؟