مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 10:452023-11-01سياسي

رییس پلیس راه استان اصفهان معرفی شد


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: علی مولوی به عنوان رییس جدید پلیس راه استان اصفهان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان صبح امروز در آیین تکریم و معارفه رؤسای پلیس قدیم و جدید پلیس راه و راهور استان اصفهان اظهار داشت: همه معتقدیم که امنیت شرط اصلی داشتن یک زندگی سالم اجتماعی است و تحقق امنیت پایدار اجتماعی علاوه بر مشارکت دستگاه ها و آحاد جامعه نیازمند پلیسی مقتدر، هوشمند و با کفایت است.

وی دغدغه اصلی پلیس در نظام جمهوری اسلامی ایران را پاسداری از جان و مال و ناموس مردم عنوان کرد و افزود: مجموعه کارکنان فراجا در این راه از هیچ کوششی دریغ نکرده و حتی جانشان را هم فدا می کنند که شهادت 52 نفر از ماموران پلیس در سال جاری هم گواهی بر این ادعا است.

هاشمی فر با بیان اینکه فراجا اولین و مهمترین ارکان حفظ نظم و امنیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: فراجا مظهر قدرت حاکمیت است و وظیفه اصلی آن نیز تامین نظم و امنیت فردی، اجتماعی، روحی روانی و اخلاقی در جامعه است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: امروز کارآمدی، کارآیی، توانمندی و هوشمندی پلیس بر هیچ کس پوشیده نیست و به گونه ای که توانسته امنیت را در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس پلیس راه استان اصفهان معرفی شد

رییس پلیس راه استان اصفهان معرفی شد