مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-27اقتصادي

افزایش قیمت نان در نانوایی های قم غیرقانونی است


مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: اصلاح قیمت انواع نان در شورای سیاست گذاری آرد و نان انجام و نرخ ها تعیین شده اما هنوز توسط وزارت کشور تصویب نشده است به همین علت افزایش هرگونه قیمت نان قبل از تایید وزارت کشور غیرقانونی است.

- عباس شیرمحمدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: حدود 2 سالی است که مدیریت استان نرخ جدیدی به نانواها ارائه نداده است و با وجود افزایش قیمت دستمزد کارگر و دیگر هزینه ها، نانواها با نرخ قدیم به پخت نان پرداخته اند.

وی افزود: متناسب سازی و اصلاح نرخ نان هفته گذشته در شورای سیاست گذاری آرد و نان استان با مدیریت آقای سیدمحمد آقامیری استاندار قم تعیین شد اما اعمال نرخ جدید در نانوایی ها نیازمند تایید وزارت کشور و سپس ابلاغ در سامانه نانی نو است و حتی امکان تغییر نرخ توسط وزارت کشور وجود دارد .

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: گزارش هایی به مدیریت استان ارسال شده که برخی نانواهایی ها با نصب اطلاعیه اتحادیه نانوایان مبنی بر افزایش قیمت، نان را به نرخ جدید توزیع کرده اند.

شیرمحمدی گفت: این موضوع اشتباهی بود که از سوی اتحادیه رخ داده و ما اطلاع داده ایم که هرگونه اطلاعیه و پوستر های نصب شده در نانوایی ها را جمع آوری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش قیمت نان در نانوایی های قم غیرقانونی است

افزایش قیمت نان در نانوایی های قم غیرقانونی است