مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-31اقتصادي

1680 بازرسی از کارگاه های پرخطر در استان زنجان


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در شش ماهه اول امسال 1680 مورد بازرسی از کارگاه های پرخطر توسط بازرسان کار در سطح استان انجام شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: در شش ماهه اول امسال 1680 مورد بازرسی از کارگاه های پرخطر توسط بازرسان کار در سطح استان انجام شده است.

طیب جعفری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گسترش نظارت بر کارگاه های مشمول قانون کار، افزایش حفاظت فنی و بهداشت کار و ارتقای ایمنی و سلامت شغلی از اولویت ها بوده که خوشبختانه نتایج مطلوبی را به همراه داشته است.

وی افزود: مطابق ماده 95 قانون کار، نظارت مستمر بر حوزه ایمنی کار و مسئولیت اجرای مقررات و ضوابط فنی و بهداشت کار بر عهده کارفرمایان گذاشته شده، هر گاه بر اثر عدم رعایت مقررات مذکور از سوی کارفرما یا مسئولان واحد حادثه ای رخ دهد، شخص کارفرما یا مسئول مربوطه از نظر کیفری و حقوقی و مجازات های مندرج در این قانون مسئول است.

وی با بیان اینکه بازرسی ها و نظارت ها به صورت جدی و همیشگی ادامه خواهد داشت، گفت: کارگران سرمایه های ارزشمند کشور هستند و در این راستا با کارگاه های متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ سلامت نیروی کار در کارگاه ها و ایجاد محیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1680 بازرسی از کارگاه های پرخطر در استان زنجان

1680 بازرسی از کارگاه های پرخطر در استان زنجان