مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:302023-10-27سياسي

وجدان بشریت در مسأله فلسطین بیدار شده است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هر چند برخی از سازمان ها و دولت ها در خواب هستند اما وجدان بشریت در مسئله فلسطین بیدار شده است و ملت های آزادیخواه جهان در این موضوع به طور جدی وارد عمل شده اند.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: هر چند برخی از سازمان ها و دولت ها در خواب هستند اما وجدان بشریت در مسئله فلسطین بیدار شده است و ملت های آزادیخواه جهان در این موضوع به طور جدی وارد عمل شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه پنجم مهرماه کرج گفت: بیش از 20 روز از طوفان الاقصی گذشته است و همچنان با وجود تهاجم های رژیم صهیونسیتی و شهادت بیش از 7 هزار کودک و زن، غزه یک تنه ایستاده است و مقاومت می کند که این ناشی از باور مردم فلسطین به موضوع مقاومت است.

آیت الله حسینی همدانی ادامه داد: رژیم صهیونسیتی که اکنون به عنوان معیار اشغالگری و تجاوز در جهان شناخته شده است با وجود حمایت های فراوان استکبار جهانی در ریل شکست قرار دارد و با اتحاد گروه های مقاومت در کرانه باختری دیگر نامی از این رژیم در جهان نخواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه دیدن تصاویر کشتار کودکان و زنان در غزه بسیار دردناک و غم انگیز است، اما نتیجه آن پیروزی است، افزود: هر چند برخی از سازمان ها و دولت ها در خواب هستند اما و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجدان بشریت در مسأله فلسطین بیدار شده است

وجدان بشریت در مسأله فلسطین بیدار شده است