مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:202023-11-13سياسي

امروز محور گفتمان عدالتخواهی در دنیا، جمهوری اسلامی است


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به اینکه امروز محور گفتمان عدالتخواهی در دنیا جمهوری اسلامی است، افزود: در کنار اخباری که دل هر انسان منصفی را به درد می آورد شبهاتی را نیز مطرح می کنند که چرا ایران از حماس و آمریکا از رژیم موقت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت حیدریه، حجت الاسلام مهدی حسن زاده پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از برگزیدگان علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه های تربت حیدریه اظهار کرد: رتبه علمی جمهوری اسلامی نسبت به قبل از انقلاب بسیار فراتر و به کمتر از 10 رسیده و این در حالی است که قبل از انقلاب چقدر تحقیر می شدیم و مراکز علمی و فنی ما اجازه ورود به خیلی از مباحث علمی پژوهشی را نداشتند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت مجاهدت های علمی این ملت و به خصوص فرزندان شاهد و ایثارگر در عرصه های مختلف حرف برای گفتن داریم و بسیاری از کشورهای دنیا از توان و وزنه علمی جمهوری اسلامی استفاده می کنند.

حسن زاده با اشاره به اینکه امروز محور گفتمان عدالتخواهی در دنیا جمهوری اسلامی است، افزود: در کنار اخباری که دل هر انسان منصفی را به درد می آورد شبهاتی را نیز مطرح می کنند که چرا ایران از حماس و آمریکا از رژیم موقت صهیونیستی حمایت می کند و این در حالی است که یکی از ظلم هایی که در حق این کشور می شود همین مقایسه ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز محور گفتمان عدالتخواهی در دنیا، جمهوری اسلامی است

امروز محور گفتمان عدالتخواهی در دنیا، جمهوری اسلامی است