مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30سياسي

کتاب ارزان ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است


مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اگر در هر محله ای یک فضای فرهنگی داشته باشیم از آسیب های اجتماعی پیشگیری می شود، - ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه اگر در هر محله ای یک فضای فرهنگی داشته باشیم از آسیب های اجتماعی پیشگیری می شود، گفت: کتاب ارزان ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است.

کریم خورشیدوند هشتم آبان ماه در جلسه هماهنگی برگزاری پویش ملی رستا در لرستان اظهار کرد: فرهنگ کتاب و کتابخوانی یک صدقه جاریه است و مقام معظم رهبری از آن به عنوان نهضت یاد می کنند و اگر بخواهیم یک مبنا و تراز برای خود در این کار بگذاریم باید مقام معظم رهبری را مبنای خود قرار دهیم.

وی با اشاره به عدم حضور برخی از مدیران مدعو در جلسه ادامه داد: آن هایی که از فرهنگ کتابخوانی فهم و دغدغه داشتند در جلسه حضور دارند و اگر امروز از من به عنوان مسئول آسیب های اجتماعی و مسائل فرهنگی و اجتماعی بپرسند بزرگترین آسیب اجتماعی چیست؟ می گویم آسیب اجتماعی آن مدیری است که تسلط بر شرح وظایف خود نداشته و دغدغه ندارد.

غیبت دستگاه های متولی ترک فعل است خورشیدوند تأکید کرد: آن دستگاه فرهنگی متولی که کمترین دغدغه را نسبت به فرهنگ کتابخوانی دارد برایش اهمیت ندارد و در جلسه حضور ندارد و من به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب ارزان ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است

کتاب ارزان ترین راه پیشگیری از آسیب های اجتماعی است