مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-19سياسي

همکاری های پژوهشی دانشگاه ایلام و جهاد دانشگاهی توسعه می یابد


مصمم هستیم تا با همکاری جهاد دانشگاهی و با انجام پژوهش های کاربردی و عملی کردن پژوهش های انجام شده برخی از خلاء ها را پر کنیم تا جامعه از نتایج پژوهش ها بهره مند شود.

- ایسنا/ایلام رییس دانشگاه ایلام گفت: مصمم هستیم تا با همکاری جهاد دانشگاهی و با انجام پژوهش های کاربردی و عملی کردن پژوهش های انجام شده برخی از خلاء ها را پر کنیم تا جامعه از نتایج پژوهش ها بهره مند شود.

دکتر طاهر علی محمدی در نشست رییس دانشگاه ایلام با معاون پژوهش و فناوری جهاد دانشگاهی کشور با ارائه گزارشی از دانشگاه ایلام در رشته های مختلف، اظهار کرد: پژوهشگاه گیاهان دارویی دانشگاه ایلام ظرفیت مهمی برای توسعه استان در این عرصه است که امیدواریم با همکاری جهاد دانشگاهی فعال تر شود.

وی با تأکید بر جدیت این دانشگاه در اجرای بندهای تفاهم نامه ی امضاء شده با دکتر مسلمی نایینی، رییس جهاد دانشگاهی در سفر به ایلام، تصریح کرد: در حوزه کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی می توان کارهای مشترکی را انجام دهیم که برای این کار زمین کافی در شهرستان مهران در اختیار داریم و می توانیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

رییس دانشگاه ایلام با تأکید بر اهمیت تولید بذر برای کشور، گفت: امیدواریم همکاری ها در این زمینه بیشتر شود تا با بهره گیری از ظرفیت های موجود بتوانیم این خلاء مهم را ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری های پژوهشی دانشگاه ایلام و جهاد دانشگاهی توسعه می یابد

همکاری های پژوهشی دانشگاه ایلام و جهاد دانشگاهی توسعه می یابد