مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-23بين الملل

پالتیکو: زنگ خطر اعتیاد در آمریکا به صدا در آمده است


به نظر می رسد بحران مصرف مواد مخدر در آمریکا از کنترل خارج شده است.

هر چند دو حزب اصلی در آمریکا مدعی مبارزه با این بحران هستند اما ظاهرا واشنگتن به این نتیجه رسیده که برنامه های مبارزه با اعتیاد، - به نظر می رسد بحران مصرف مواد مخدر در آمریکا از کنترل خارج شده است.

هر چند دو حزب اصلی در آمریکا مدعی مبارزه با این بحران هستند اما ظاهرا واشنگتن به این نتیجه رسیده که برنامه های مبارزه با اعتیاد، شکست خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سال 2018 جمهوریخواهان، دموکراتها و دونالد ترامپ، رییس جمهور جمهوریخواه سابق آمریکا بر سر یک قانون که بودجه ای 20 میلیارد دلاری را به درمان، پیشگیری و بازپروری در حوزه اعتیاد اختصاص می داد اتفاق نظر پیدا کردند.

اما با گذشت پنج سال از تصویب این قانون مشهور به قانون حمایت به نظر می رسد که در تحقق اهدافش شکست خورده و نرخ آمریکایی هایی که در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر می میرند بیش از 60 درصد افزایش یافته و این مبارزه به بن بست خورده است.

به نوشته پایگاه پالتیکو ، بر اساس جدیدترین آمار، 105000 آمریکایی سال گذشته میلادی در اثر مصرف بیش از حد مواد مخدر جان باخته اند اما با این وجود کنگره فوریت چندانی برای احیای این قانون که در تاریخ 30 سپتامبر منقضی شد احساس نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پالتیکو: زنگ خطر اعتیاد در آمریکا به صدا در آمده است

پالتیکو: زنگ خطر اعتیاد در آمریکا به صدا در آمده است