مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:102023-11-02اجتماعي

کار زیبای بچه های مدرسه تحولی دهدشت در منزل یک شهید+ فیلم


مدرسه تحولی حضرت اسماعیل دهدشت در ادامه برنامه های خلاقانه خود، این بار به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، با حضور در منزل یکی از شهدای دانش آموز دهدشت (شهید والامقام عنایت الله دلخون) حضور یافتند و مربی دانش آموزان درس مربوط به شهید محمدحسین فهمیده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، مدرسه تحولی حضرت اسماعیل دهدشت، در چند سال اخیر اقدام به برگزاری کارهای خلاقانه برای دانش آموزان این مدرسه را در دستور کار خود قرار داده است.

روش های نوین علمی، گردش های علمی متعدد، اردوهای 24 ساعته در مدارس، احداث کارگاه مهارت محور، استفاده از ظرفیت های کارگاهی هنرستان، استعدادیابی تخصصی دانش آموزان و تشکیل تیم روباتیک، تیم های هنری، تیم های ورزشی، کار تخصصی تربیتی و آموزش صحیح دینداری از جمله اقدامات مدرسه تحولی بوده است.

هم چنین مدرسه تحولی حضرت اسماعیل(ع) دهدشت، موفق شد در رویداد بین المللی الف تا در تهران، به عنوان مدرسه برگزیده کشوری انتخاب شود.

حال امروز و در جنگ شناختی و ترکیبی امروز دشمن، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصا برای نسل جوان از ضروریات جامعه امروز است.

در همین راستا با توجه به هفته بسیج دانش آموزی و شهادت شهید محمد حسین فهمیده، در یک حرکت خلاقانه، دانش آموزان پایه سوم مدرسه تحولی حضرت اسماعیل دهدشت، به همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار زیبای بچه های مدرسه تحولی دهدشت در منزل یک شهید+ فیلم

کار زیبای بچه های مدرسه تحولی دهدشت در منزل یک شهید+ فیلم