مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 23:552023-10-24سياسي

جایگاه زن، تمدنی است/ به دنبال رسانه تخصصی زنان هستیم


دستیار رییس جمهور در پیگیری آزادی های اجتماعی، با بیان اینکه مرجعیت باید به جامعه نخبگانی و تخصصی بازگردد و قطعا می توانیم با کمک نخبگان و متخصصین مشکلات را حل کنیم، - ایسنا/گیلان دستیار رییس جمهور در پیگیری آزادی های اجتماعی، با بیان اینکه مرجعیت باید به جامعه نخبگانی و تخصصی بازگردد و قطعا می توانیم با کمک نخبگان و متخصصین مشکلات را حل کنیم، ادامه داد: به دنبال رسانه تخصصی زنان هستیم.

سکینه سادات پاد امروز، 2 آبان ماه در نشست هم اندیشی با بانوان اثرگذار استان گیلان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی از ابتدا الگوی متفاوتی از حضور اجتماعی و سیاسی زن مسلمان را اعلام کرد و با دو خط تحجر و غربگرایی مخالفت نشان داد و الگوی جدیدی را برای زنان مسلمان تعریف کرد.

وی با اشاره به مخالفت جمهوری اسلامی با شی انگاری زن، افزود: انقلاب اسلامی نه پستونشینی و نه غربگرایی را دنبال می کند، بلکه می خواهد زنان در کنار نقش های ممتاز همسری و مادری، سایر نقش ها را بر عهده بگیرند و حضور اجتماعی و سیاسی داشته باشند.

دستیار رییس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی های اجتماعی، با بیان اینکه بانوان در سطوح بالای مدیریتی نقش آفرین هستند، گفت: اصول 19، 20 و 21 قانون اساسی به حقوق زن صراحتا اشاره می کند، البته میزان موفقیت در اجرای این قوانین و رضایتمندی زنان، جای بح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه زن، تمدنی است/ به دنبال رسانه تخصصی زنان هستیم

جایگاه زن، تمدنی است/ به دنبال رسانه تخصصی زنان هستیم