مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:302023-11-08اقتصادي

نگاه به مدیران کنترل کیفیت باید تغییر کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه گفته می شود نگاه به مدیران کنترل کیفیت باید تغییر کند،گفت: در این راستا طرحی با عنوان اصلاح روند پرداخت دستمزدها که توسط انجمن کیفیت استان تهیه خواهد شد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت و وظیفه ما این .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین محمدی ظهر امروز در نشست مدیران کنترل کیفیت استان با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم و اصلی مورد تاکید در سیاست گذاری اقتصادی استان افزایش ارتقای بهره وری است، اظهار داشت: معتقدیم هر چقدر میزان بهره وری در واحدهای تولیدی استان بهبود پیدا کند، خروجی آن ارتقای کیفیت محصولات تولیدی کالایی و خدماتی خواهد بود.

  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه استقرارچرخه بهره وری در یکی از اولویت های برنامه ریزی اقتصادی استان هست، اضافه کرد: بهره وری در تحلیل های اقتصادی تلفیقی از کارآیی و اثربخشی است اما تعدادی از پروژه های اجرا شده در کشور، اثربخشی و کارآیی  لازم را نداشته است و این بدان معناست که بهره وری لازم دراین پروژه ها و طرح های سرمایه گذاری پایین است.

   وی با تاکید بر اینکه یکی از مولفه های مهم  ارتقای بهره وری توسعه منابع انسانی کارآمد و توجه به نظام مدیریت منابع انسانی است، ادامه داد: این موضوع از موارد مورد توجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه به مدیران کنترل کیفیت باید تغییر کند

نگاه به مدیران کنترل کیفیت باید تغییر کند