مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:402023-11-14اقتصادي

تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه کاهشی است


در جلسه شورای اقتصاد به ریاست معاون اول رییس جمهور گزارشی از اقدامات دولت در اجرای شعار سال و برنامه اقدام کنترل تورم تا پایان سال جاری ارائه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دکتر محمد مخبر در این جلسه با اشاره به سیاست های تثبیت اقتصادی و برنامه رشد تولید و کاهش تورم در تیم اقتصادی دولت سیزدهم، تاکید کرد: برنامه های مهار تورم و رشد تولید باید همچنان بصورت مستمر توسط وزاری دولت و سازمان های مربوطه پایش، رصد و عملیاتی شود تا نتایج بدست آمده در تثبیت شاخص های کلان اقتصادی در سال جاری ادامه یابد.

معاون اول رییس جمهور با تاکید براینکه نظارت بر حسن اجرای برنامه های اقدامی کنترل تورم دولت حائز اهمیت اساسی است، درخصوص برنامه های متنوع شورای اقتصاد برای تامین مالی دولت و بخش تولید افزود: با همکاری وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه تیمی برای مشخص کردن وظایف و تکالیف دستگاه های مربوطه برای تمرکز کامل در زمینه تامین مالی دولتی و بخش تولیدی تشکیل شود.

دکتر مخبر با بیان اینکه تلاش برای تحقق شعار سال یک مطالبه جدی مردمی نیز هست، اظهار داشت: در دیدارهایی که با مردم داریم، بصورت مستمر آن را پیگیری می کنند و دولت خود را مکلف می داند با تمام ظرفیت برای تحقق خواست مقام معظم رهبری و مطالبه مردمی تمام تلاش خود را به کار ببندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه کاهشی است

تورم ماهانه، نقطه به نقطه و سالانه کاهشی است